snusmumrik

2009-11-08, 20:44:54 / Kategori: Allmänt

hej hej lina här..
jag och my har typ sagt hejdå för en timme sen.. JA SAKNAR HENNE REDAN !!
BUHUU!!! XD LOL! men ja ja,, min brorsa är cp.. han typ ba
tog min rosett och satte den i sin lugg sn när han tog bort den slog han
upp spännet  i sitt öga!! AHAHAHHAHAHAHHAHAHA JAG DOOOG!
min bror är som sagt cp... i alla fall så ba emil och max ba
VI ska oxå göra en blogg!!!
jag och my ba: men ni kommer INTE få några läsare...
max och emil: WTF!! SÅ KLART ALLA VILL FAN LÄSA VÅRAN BLOGG!!!!
my och lina: JAHA DÅ FÅR VI VÄL SE VEM SOM FÅR MEST LÄSARE!!!!!!!!!!!!!!!! (VI SÅ KLART)
ja så nu får vi väl se FEJDEN MÄLLAN VÅRA BRORSOR OCH MY OCH LINA


kram lina <3


MR DDDD

ahahahah fan vad roligt! jag tror ni kommer vinna <3



2009-11-08, 20:45:50

max = BÄST BÄST

VAFAN SYRRAN!! vi kommer vinna FFS och ni komer fan suga!! du tror allti att du är så jävla populär på internet!! bara för du har 300 kontakter på msn!! MEN VAFAN VI KOMEMR VINNA!!



2009-11-08, 20:47:25

Evelina

Jättefina bilder! =)



2009-11-09, 09:46:11 URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Hanna

Fina bilder.



2009-11-09, 10:48:16 URL: http://hannafialotta.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?