♥Lina bloggar♥

2009-11-09, 17:50:06 / Kategori: Allmänt


hejsan alla XD bajskorv. nej men asso e tjej i min skola är typ.. skit arg på mej
för hon är kär i min kommpis och  hon tror att  JAG LINA SVENSSON ÄR KÄR I HONOM?!
jag ba (vad tänker hon med?)
i alla fall blev hon typ fett sur och ba du kan få honom jag bryr mig inte (HON ÄR SÅ JÄVLA KÄR I HONOM)
hon ba typ kommer från ingen stans ibland (hon går inte i våran klass) och sen typ sätter hon sig i
hans knä och ba  HEEEJ MARKUS <33333 han ba hej? sen typ klappar hon honom och pratar jätte snällt
med honom och typ ba får jag fläta ditt hår?!??! sen så säger hon yp 24/7 att han är söt och  nästa pussade honom på munnen!!!! hon ba DU ÄR SÅ SÖT!!!! <33333333333333333
man ba ÖH NORMAL!?!?! nooot

kram lina ♥

Hana

Tack dessamma :D



2009-11-09, 18:09:28 URL: http://skorpanh.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?